بیمه شخص واحد دی

 در اشخاص, انواع بیمه نامه ها, بدون دسته بندی

داشتن بیمه درمانی نوعی احساس امنیت به ما میدهد، کافیست یک بار گرفتار هزینه های گزاف درمانی شده باشیم تا ضروری بودن بیمه را به ما به اثبات برساند . هرچقدر که یک بیمه درمانی شامل پوشش های بیشتری باشد ،احساس امنیت بیشتری به ما خواهد داد . پوشش های بیمه درمان شخص واحد شرکت بیمه دی ، متنوع و مشابه با بیمه درمان گروهیست .

بیمه درمان شخص واحد

برای حمایت از بیمه شدگانی که این امکان را ندارند تا تحت نظر سازمان های حقوقی ، به صورت گروهی بیمه درمان تکمیلی تهیه نمایند ، شرکت بیمه دی اقدام به ارائه محصول درمان شخص واحد نموده است .

برای اطلاع از بیمه حوادث انفرادی اینجا کلیک کنید.

تعهدات بیمه شخص واحد شامل هزینه های بیمارستانی ، عمل های جراحی ، پاراکلینیکی ،جراحی های سرپایی ، خدمات آزمایشگاهی ، زایمان ، دندادنپزشکی ، ویزیت و دارو و….. است .

تعهدات بیمه شخص واحد

برای احترام به خواست بیمه شدگان ، محصول درمان شخص واحد را در سه بسته متنوع و متاسب با نیاز های اقشار مختلف جامعه طراحی شده است . البته به این نکته توجه داشته باشید که تعهدات هر بسته امکان افزایش تا سقف 100 درصد تعهدات پایه را دارند . فرانشیز پایه برای استفاده از خدمات درمانی 20 درصد در نظر گرفته شده میتواند در صورت تمایل با پرداخت حق بیمه مازاد میزان فرانشیز را به 10 درصد کاهش بدهد .

برای اطلاع از فرابیمه ما اینجا کلیک کنید.

ارائه پوشش هایی که در بسته های بیمه دی منوط به رعایت شرایط زیر است :

  1. دوره انتظار برای بیماری های مزمن مانند لوزه ، پروستات ، دیسک ستون فقرات ، پولیپ ، و…… بیماره های عفونی مانند سل ، پیوند اعضا ، فتق و….. و نیز هزینه های درمانی ناشی از حوادث مربوط به ادامه معالجه هایی که از قبل از اولین تاریخ پوشش بیمه شده اتفاق باشد ، 3 ماه تمام است .
    2. دوره انتظار برای خدمات مرتبط با بیماری کووید 19 یک ماه تمام است .
    3. کلیه اعمال زیبایی و جراحی های زیبایی مربوط به چاقی مانند اسلیو معده ، بای پس معده و ….. و همچنین تعویض مفصل زانو جزو استثنائات این بیمه نامه می باشد .
    4. هزینه های مربوط به ناهنجاری جنین ( غربالگری ) جزو تعهدات این بیمه نامه نمی باشد .
    5. اگر شخصی بیماری زمینه ای قبل از صدور بیمه نامه داشته باشد، مورد قبول این تعهدات قرار نمیگیرد .
    6. جبران هزینه ای شیمی درمانی و دارو های شیمی درمانی جزو تعهدات این بیمه نامه نمی باشد .
    7. صدور بیمه نامه پس از تایید پزشک معتمد امکان پذیر می باشد .

کارگزاری رسمی بیمه_ رسولی

کد 1167

ارتباط باما:

028-33353308

028-33353318

نوشته های اخیر

یک نظر بدهید

نوشتن را شروع کنید و اینتر را بزنید

به مشاوره نیاز دارید؟ همین حالا پیام دهید.
گفت و گو در واتس اپ
سلام! برای گفتگو در WhatsApp روی پشتیبان آنلاین کلیک کنید.